لوازم ورزشیهوازی و بدنسازی

فواید طناب زدن برای چربی شکم

فواید طناب زدن برای چربی شکم چیست؟ آیا طناب زنی باعث چربیسوزی شکم می‌شود و فایده دارد؟ چگونه طناب بزنیم تا چربیسوزی کنیم و شکم و پهلو‌ها لاغر شوند؟

طناب زدن یکی از بهترین روش‌های چربی سوزی محسوب می‌شود، اما بهتر است اول بدانیم که چطور طناب زدن باعث لاغری می‌شود زیرا اهمیت بیشتری دارد.

پس در ادامه مرحله به مرحله هر آنچه که مورد اهمیت قرار دارد را توضیحات لازم را میدهیم. با ما همراه باشید.

کی طناب بزنیم تا لاغر بشویم؟

فواید طناب زدن برای چربی شکم

شاید افراد زیادی به زمانی که می‌خواهند طناب بزنند دقت نکنند، اما باید دقت داشته که اگر زمان مناسبی را برای طناب زنی انتخاب نکنید باعث لاغری شما نخواهد شد.

به صورت خیلی خلاصه و مختصر زمان مناسب طناب زدن وقتی است که شما شکمتان خالی باشد و غذای زیادی نخورده باشید.

اما بهترین زمان برای طناب زدن پس از بیدار شدن است، طناب زدن صبح ناشتا میتواند تاثیر شگفت انگیزی در لاغری شما داشته باشد. آیا میدانید علت این موضوع چیست؟

طناب زنی در صبح بلافاصله بعد از بیدار شدن باعث می‌شود تا بدن شما چربی‌های بیشتری بسوزاند یا مصرف کند. علت این موضوع این است که بدن از انرژی‌های ذخیره شده خود مصرف می‌کند.

پیشنهاد ویژه:  راهنمای خرید بهترین طناب ورزشی

آیا چربی سوزی در 15 دقیقه حقیقت دارد؟

شاید یکی از تیتر‌هایی که زیاد دیده باشید این باشد که در 15 دقیقه لاغر شوید. اما ما به شما حقیقت را میگوییم، این هرگز امکانپذیر نیست. شما با چند روز طناب زدن هرگز شاهد کاهش وزن خود نخواهید بود.

نه چند روز بلکه اگر ندانید چطور طناب بزنید پس از چندین ماه هم لاغری را تجربه نخواهید کرد.

طناب برای لاغری - نایس لیستبرنامه طناب زدن برای چربی شکم

اگر به صورت جدی قصد کاهش وزن با طناب زدن را دارید، باید همه آنچه که این مطلب میگوییم رعایت کنید تا شاهد کاهش وزن صحیح باشد.

پس گام به گام با هم جلو میرویم:

1- درست کردن تغذیه و برنامه غذایی

یک نکته مهمی‌که وجود دارد شما اگر کالری مصرفی خود را کاهش ندهید به وزن ایده آل خود دست نخواهید یافت! فرمول ساده تغذیه برای لاغری این است که کالری که وارد بدن خود میکنید را کمتر از کالری که مصرف میکنید باشد. پس قبل از همه چیز با توجه به وزن خود برنامه غذایی خود را درست کنید.

2- تهیه طناب مناسب برای خلق نتایج بهتر

برای اینکه جدی شروع کنید و نتیجه ای عالی کسب کنید قبل از همه باید طناب مناسبی را انتخاب کنید. طناب‌ها نمونه‌های مختلفی دارند که برای لاغری اکثرا طناب ورزشی سنگین و طناب ساده پیشنهاد می‌شود.

در مورد خرید طناب در مطلبی دیگر به صورت کامل صحبت کرده ایم و بهترین طناب‌ها را معرفی کرده ایم.
لینک مطلب: راهنمای خرید طناب ورزشی

با این طناب سریع لاغری میشی! کلیک کن

پیشنهاد ویژه:  لوازم مورد نیاز بوکس

3- برنامه طناب زنی

همانطور که گفتیم بهتر است قبل از صبحانه و در زمان ناشتا طناب بزنید. طناب زدن خود را به ست‌های کوتاه تقسیم کنید مانند: سه ست 30 تایی. البته این را با توجه به توان خود بنویسید و در بازه زمانی بیشتر کنید.

4- طناب زنی با روش تناوبی (لاغری فوق‌العاده سریع)

این یک راه‌ کار شگفت انگیز برای سوزاندن چربی‌های شکم است که اخیرا مورد توجه بسیاری از مربیان قرار گرفته است. طبق تحقیقاتی که انجام شده است تمرینات تناوبی نتیجه بسیار عالی تر از تمرینات تداومی‌خواهد داشت.

برای اینکه بتوانید از طناب زدن سوپر نتیجه بگیرید بهتر از روش تناوبی استفاده کنید. به عنوان مثال:

بلافاصله بعد از 5 دقیقه طناب زنی، 10 تکرار شنا سوئدی انجام دهید یا با سرعت بالا درجا بزنید. این کار به شدت روند چربیسوزی را سریعتر میکند. فقط کافیست یکبار این کار را امتحان کنید تا همان لحظه متوجه فواید طناب زدن به صورت تناوبی شوید.

5- لاغری آسان با عضله سازی

شاید هدف شما تنها لاغری باشد اما دقت کنید که اگر عضلات خود را تقویت کنید خیلی آسانتر میتوانید چربی‌های شکم و پهلو و سایر نقاط بدن را آب کنید.

طناب زدن برای چربی شکم بسیار مفید است اما پیشنهاد می‌شود در عین حال اشتیاق خود را نسبت به ورزش‌های پیلاتس و یوگا بیشتر کنید تا نتایج بهتر و اندامی‌خوش فرم بدست آورید.

پیشنهاد مطالعه: آیا پیلاتس باعث لاغری میشود؟

جمع بندی و نقشه راه لاغری با طناب زنی

ما هر آنچه که لازم بود در این مقاله برای شما توضیح دادیم و کاملا از اضافه گویی در این مقاله و تمامی‌مقالات سایت دوری کرده ایم. شما برای کسب نتایج بهتر میتوانید از وب سایت نایس لیست استفاده کنید و طبق آموزش‌ها پیش بروید.

پیشنهاد ویژه:  طناب زدن صبح ناشتا + برنامه قدم به قدم

فواید طناب زنی برای چربی شکم بسیار زیاد است پس از همین الان اگر این مطلب را به صورت کامل نخواندید دوباره بخوانید و با عمل کردن به همین مراحل ساده نتیجه عالی بگیرید.

اما به صورت خلاصه برای شروع کافی است:

  • طناب مناسبی انتخاب و تهیه کنید
  • زمان مناسب را برای طناب زنی انتخاب کنید
  • تغذیه خود را به صورت صحیح برنامه ریزی کنید
  • و با استفاده از روش تناوبی به اندام ایده آل خود دست یابید.

به امید پیروزی و کسب نتایج بهتر برای شما!

اگر تجربه لاغری با طناب زدن را دارید در بخش نظرات بنویسید.😍👇

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا