لوازم ورزشیهوازی و بدنسازی

طناب زدن صبح ناشتا + برنامه قدم به قدم

طناب زدن صبح ناشتا میتواند برای یک سری افراد خوب و شاید برای یک سری دیگر زیان آور باشد. بستگی دارد هدفتان از طناب زنی چه باشد. از آنجای که بسیاری از افراد، هدفشان از طناب زدن لاغری است پس در ادامه به شما میگوییم که چه زمانی و با چه تکنیک‌هایی بهترین نتیجه را بگیرید.

بعد از خوندن این مقاله میدونی کی و چطور طناب بزنی تا هر چه سریعتر لاغر بشی! کافیه روش‌هایی که گفته میشه رو اجرا کنی.

صبح ناشتا طناب بزنیم یا خیر؟

طناب زدن در صبح باعث چربی سوزی بیشتر می‌شود و چربی‌های بدنتان را منفجر می‌کند. اما دقت داشته باشید نباید سر خود و هر روز این کار را تکرار کنید چون امکان است به جای سوزاندن چربی‌ها، عضلات بدنتان را بسوزانید که این بسیار بد است.

  • پس اگر میخواهید صبح ناشتا طناب بزنید باید به نکات زیر دقت داشته باشد.

طناب زدن صبح ناشتا

بهترین زمان طناب زدن برای لاغری

طناب زدن در هر زمانی مفید است و باعث سوزاندن کالری می‌شود. اما بهترین زمان برای کسی که قصد لاغری دارد همان صبح ناشتا است زیرا چربی سوزی در حالت ناشتا چند برابر است.

کارهای که باید شب قبل از طناب زنی انجام دهیم:

برای اینکه صبح موقع طناب زدن و تمرینات ورزشی، از عظلات خود محافظت کنید نیاز است که قبل از خواب خوراکی‌هایی بخورید تا بدنتان حین خواب و تمرین با کمبود انرژی مواجه نشود.

پیشنهاد ویژه:  راهنمای خرید بهترین طناب ورزشی

4 خوراکی مناسب برای قبل خواب:

  1. چند عدد خرما (به علت کالری بالا و قند مناسب)
  2. یک لیوان شیر (به علت پروتیین دیر جذب)
  3. یک عدد موز (به دلیل پتاسیم و انرژی بالا)
  4. یک کاسه عدسی (پروتیین بالا و چربی خیلی کم)

برنامه طناب زنی صبح

طناب زدن صبح ناشتا

برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید کافی است مراحلی که در ادامه میگوییم را قدم به قدم اجرا کنید.

  • یک طناب مناسب بخرید: برای شروع باید یک طناب مناسب انتخاب و تهیه کنید. طناب‌ها انواع مختلفی دارند که میتوانید راهنمای خرید طناب ورزشی در سایت سرچ کنید و مطالعه کنید.
  • صبح ناشتا قبل از تمرین آب بخورید: برای اینکه آب بدنتان تامین شود و انرژی بیشتری داشته باشید آب بخورید اما زیاده روی نکنید.
  • 5 دقیقه درجا بزنید و گرم کنید: برای اینکه انرژی خود را افزایش دهید و از آسیب مفاصل جلوگیری کنید حتما گرم کنید.
  • شروع به طناب زدن کنید: حالا وقت شروع است، آرام شروع به طناب زنی کنید تا ضربان قلبتان بالا برود.
  • تمرین خود را شدت دهید: برای هر ورزشی فشار نیاز است پس سرعت خود را بالا بروید و هر 5 دقیقه 2 دقیقه سرعت را زیاد کنید.
  • استراحت‌های کوتاه داشته باشید: بین ست‌ها استراحت کنید تا نفس برای ادامه داشته باشید.

طناب‌های مخصوص لاغری

مدت زمان تمرین

اگر اوایل کار هستید بهتر است زیاد به بدن خود فشار نیاورید. برای شروع میتوانید از 15 دقیقه شروع کنید و حداکثر 40 دقیقه ادامه دهید. دقت کنید بیش از حد تمرین کردن نه تنها به لاغری کمکی نمی‌کند، بلکه باعث سوختن عظلات و در نهایت افزایش چربی بدن می‌شود.

پیشنهاد ویژه:  آیا پیلاتس باعث لاغری میشود؟

برنامه طناب زنی رایگان ویژه لاغری

اگر قصد دارید با طناب زدن لاغر شوید حتما مطلب فواید طناب زنی را بخوانید. زیرا یک برنامه کاملا حرفه ای به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته ایم. کلیک کنید: فواید طناب زنی برای چربی شکم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا