لوازم ورزشیهوازی و بدنسازی

آیا پیلاتس باعث لاغری میشود؟

آیا پیلاتس باعث لاغری میشود؟ اگر بله، چه کارهایی باید انجام دهیم تا در ورزش پیلاتس چربیسوزی کنیم؟ چه چیزی باعث میشود تا پیلاتس لاغر کند؟ چه مدت ورزش پیلاتس را ادامه دهیم لاغر میشویم؟

آیا تمرینات پیلاتس باعث چربیسوزی و لاغری میشود؟

پیلاتس باعث لاغری میشودجواب این سوال را نمیتوان قطعی داد. زیرا هر کسی تمرینات را به صورت‌های مختلفی انجام میدهد و شاید سبک تمرینی شما به گونه ای باشد که موجب چربیسوزی بدنتان نشود.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه تمرین کنیم تا چربیسوزی اتفاق بیافتد؟ که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اگر تمرینات پیلاتس را انجام میدهید حتما بخوانید: لوازم مورد نیاز پیلاتس

تمرینات ورزشی پیلاتس طوری است که شاید کمتر از ورزش‌هایی مانند بدنسازی و یا ورزش رزمی‌بدن شما را به چالش بکشد. پس بهتر است بگوییم چگونه تمرینات را انجام دهیم تا لاغر شویم!

در ادامه حرکات و کارهایی که باید انجام دهید برای لاغری در ورزش پیلاتس را به شما گفته ایم. توجه داشته باشید که فقط چیزهایی که نیاز دارید را توضیح داده پس حتما کامل بخوانید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تمرینات پیلاتس چه بر سر بدن ما می‌آورد؟

توپ ورزشی پیلاتسبرای اینکه واقعا به شما ثابت کنیم که تمرینات پیلاتس گزینه ای مناسب برای شما است، اول بگوییم که چه تغییری میکنید.

پیشنهاد ویژه:  فواید طناب زدن برای چربی شکم

در ورزش پیلاتس یا به نوعی طبق تجربه و شواهد افرادی که این ورزش به صورت جدی و مستمر! فعالیت داشته اند. تغییراتی از جمله موارد زیر برای آنها رخ داده است که بسیار قابل تحسین و برای آنها رضایت بخش بوده است.

  • خوش فرم شدن بالا تنه
  • سفت شدن پوست و بدن
  • نشاط و افزایش انرژی روزانه
  • افزایش تمرکز شگفت انگیز
  • فرم گرفتن پاها و عضلات بدن

برای لاغری با پیلاتس هفته ای چند بار تمرین کنیم؟

در هر ورشی تعداد جلسات تمرین متفاوت است. اما نکته مهمتر برای هر فردی تعداد جلسات تمرینی در هفته باید متفاوت باشد. اما به طول معمولا پیشنهاد میشود در هفته 3 جلسه تمرین و حداکثر 5 جلسه تمرین کنید که این تعداد برای هر فرد با توجه به وزن و سن متفاوت است.

پیشنهاد تمرین هفتگی برای افراد مبتدی:

برای افراد مبتدی بهتر است هفته سه جلسه بصورت یک روز در میان به عنوان مثال روزهای یکشنبه، سشنبه و پنچشنبه تمرین کنند تا فشار زیادی به بدنتان وارد نگردد.

پیشنهاد جلسات تمرینی برای لاغری:

برای چربیسوزی میتوانید تعداد جلسات تمرینی خود را به هفته 4 الی 5 بار برسانید اما دقت کنید که روزهای استراحت را جدی بگیرید تا بدنتان ریکاوری شود و عظله سازی و در نهایت بدنی خوش فرمی‌بسازید.

اینگونه تمرینات را انجام دهید تا بیشتر چربیسوزی کنید!

به صورت کلی نکته ای به شما یاد میدهیم تا در هر ورزشی بتوانید بهترین حالت ممکن چربیسوزی کنید.

دقت کنید که برای چربیسوزی (نه مصرف کالری) باید ضربان قلب شما بالا برود تا چربی‌های بدنتان شروع به مصرف شدن کند حالا این فرمول را میتوانید در هر ورزشی مانند پیاده روی، بدنسازی و دوچرخه سواری پیاده سازی کنید و همیشه یادتان باشد.

پیشنهاد ویژه:  راهنمای خرید بهترین طناب ورزشی

اما برویم سراغ پیلاتس:

برای لاغری در ورزش پیلاتس سعی کنید تمرینات را با فشار بیشتری انجام دهید. منظور از فشار بیشتر اشتباه و رعایت نکردن اصول تمرینی نیست! باید حرکات را به صورت صحیح اما زمان کمتری انجام دهید و فاصله زیادی بین ست‌ها نیاندازید.

چند تمرین مفید که میتوانید از آنها استفاده کنید و در ویدیو به صورت کامل توضیح داده است که به راحتی قابل اجرا هستند.

آیا با انجام پیلاتس در منزل میتوان لاغری شد؟

خیلی از بانوان برای محدودیت زمان دوست دارند در خانه ورزش کنند. همانطور که میدانید ورزش پیلاتس هم در بین بانوان محبوب‌تر از دیگر ورزش‌ها است. سوالی که شاید برای خیلی از افراد پیش بیاید این است که آیا ورزش پیلاتس را میتوان در خانه انجام داد و از فواید شگفت انگیز این ورزش بهره مند شد؟

جواب این سوال بله است! شما میتوانید این ورزش را در خانه هم انجام دهید.

اگر قصد تمرین کردن در منزل را دارید پیشنهاد می‌شود مقاله راهنمای پیلاتس در خانه را ببینید، تا تمرینات و روش‌های که برای تمرین در منزل را در اختیارتان گذاشته ایم از دست ندهید.

کلیک کنید: ورزش پیلاتس در خانه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا